dag 22.

Det här upprör mig.
Folk som tar mig för givet. Ni kan dra åt helvete, kort sagt. Det är inte okej, liksom oärlighet, falskhet, skitsnack och annat idiotaktigt.
Jag kan heller inte riktigt sätta ord på vad jag tycker om er som tror ni känner mig, och utgår från vad ni hört från andra. För ärligt talat, ingen vet vad jag har varit med om eller vad jag har gjort i mitt liv. Det är också något som jag väljer att hålla för mig själv, och dom jag verkligen bryr mig om och känner tillit till.
Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig, jag vill inte ha något medlidande. Jag vill ha respekt, inget skitsnack, inga lögner. Då är jag nöjd.


Nu har jag tagit igen några dagar, inte alltid ni har så här mycket att läsa i min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0